کد خبر: ۲۰۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
رئیس کمیته نظارت بر عملکرد ستاد اربعین استان تهران گفت: روزانه ۸۰ هزار پرس غذا توسط این ستاد در پنج آشپزخانه مجزا پخته و در محل‌های مختلف اسکان زائران در شهر نجف توزیع می‌شود.
ناطقان: جمال زنگیشه رئیس کمیته نظارت بر عملکرد ستاد اربعین استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به فرآیند تهیه و توزیع غذای گرم بین زائران در شهر نجف، اظهار کرد:‌ روزانه ۸۰ هزار پرس غذا توسط این ستاد در پنج آشپزخانه مجزا پخته و در محل‌های مختلف اسکان زائران در این شهر توزیع می‌شود.

وی گفت: صحن حضرت زهرا، پارکینگ طبقاتی و ثوره العشرین، از جمله مراکز محل اسکان زائران شهر نجف هستند که غذای تهیه‌شده توسط ستاد اربعین استان تهران در آنجا توزیع می‌شود.

رئیس کمیته نظارت بر عملکرد ستاد اربعین استان تهران با بیان اینکه گروه‌های بازرسی استانداری تهران بر کیفیت طبخ غذا و نحوه توزیع آن به نحو مطلوب نظارت دارند، تصریح کرد: حدود 100 هزار زائر در صحن حضرت زهرا و پارکینگ طبقاتی در نجف اسکان داده‌شده‌اند.

زنگیشه در ادامه ضمن بیان اینکه اسکان زائران به‌طور مجزا برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته، تداخلی در این مورد وجود ندارد و رضایت زائران فراهم‌شده است، تأکید کرد: آتش‌نشانی و هلال‌احمر زیرمجموعه ستاد اربعین استان تهران نیز در قالب چهار ایستگاه ثابت در نقاط مختلف مستقر هستند و در صورت نیاز به مسافران اربعین خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه روزانه 60 تن آرد برای تهیه نان با سه دستگاه پخته می‌شود، اضافه کرد:30 دستگاه کامیون یخچال‌دار نیز برای نگهداری آب در نجف مستقرشده است تا آب‌خنک به زائران داده شود.

رئیس کمیته نظارت بر عملکرد ستاد اربعین استان تهران در پایان با بیان اینکه از هفته گذشته ستاد اربعین در نجف استقراریافته است، خاطرنشان کرد: همه مایحتاج ستاد اربعین توسط فرمانداری‌های استان تهران از طریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده و هیچ‌گونه هزینه دولتی برای آن به کار گرفته نشده است.
منبع: فارس
برچسب ها: توزیع ، غذا ، نجف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین