کد خبر: ۲۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از اجرای قانون رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان ابراز شادی و شعف می‌کنم.
ناطقان: مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان اظهار داشت: بنده صد درصد آمادگی دارم که به عنوان خادم مردم در سنگر خانه ملت هر چه از اموال و دارایی خود، فرزندانم و همسرم و افرادی که طبق قانون باید اعلام کنم را اعلام می‌کنم.

وی افزود: از اجرای قانون رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان احساس شادی و شعف دارم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 40 سال است که این موضوع در قانون اساسی آمده و متاسفانه اجرا نشده است.

کواکبیان بر همین اساس اضافه کرد: البته در قانون هست که باید به رئیس قوه قضائیه اموال و دارایی مسئولان اعلام شود. اما برخی دوستان می‌گویند سامانه‌ای که اعلام شده آیا حفاظت لازم می‌شود و بحث محرمانه بودن اطلاعات مطرح است یا خیر، اما بنده می‌گویم اگر هم محرمانه نباشد حاضرم این کار را انجام دهم؛ چراکه به هر حال به عنوان یک استاد دانشگاه خدا را شاکرم که هیچ رانتی را تاکنون نداشته‌ام.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال صاحب روزنامه هستم و صاحب یک موسسه غیردولتی هستم و حزب دارم، اما هیچ کدام از اینها را در دوره نمایندگی به دست نیاورده‌ام و قبل از دوره نمایندگی‌ام بوده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین