کد خبر: ۲۰۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
دبیر کمیته مرکزی ستاد اربعین با اشاره به تداوم روند ثبت‌نام در سامانه سماح گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده اند.
ناطقان: به نقل از رادیو اربعین، صحبت الله رحمانی بابیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح تا روز اربعین ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: زائران اربعین برای خروج از کشور نیازی به داشتن گذرنامه دائم ندارند و همراه داشتن برگ تردد برای خروج از کشور کفایت می‌کند.

دبیر کمیته مرکزی ستاد اربعین با اشاره به اینکه زائرانی که از شرکت در سفر اربعین منصرف شدند می‌توانند از ثبت‌نام انصراف دهند، تصریح کرد: در صورت ثبت انصراف زائران در سامانه سماح پیش از ضرب مهر خروج از کشور در مدارک فرد وجه دریافتی هنگام ثبت‌نام به‌حساب شخص عودت می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین