کد خبر: ۲۰۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از توصیف کردن عربستان به "گاو شیرده" این بار در جمع انتخاباتی در حضور گسترده‌ای از هوادارانش ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی را مسخره کرد.
ناطقان: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به سبک کارتونی که نوعی مسخره کردن ملک سلمان، پادشاه سعودی بود لحن او را تقلید کرد. او با مسخره قصه تماس تلفنی بین خودش با پادشاه عربستان را در پی به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنون پایتخت رژیم صهیونیستی روایت کرد.

ترامپ تلاش کرد اینگونه القا کند که رهبران عرب افراد تیزهوش و بافراستی نیستند. او گفت: به ملک سلمان گفتم پادشاه چه می‌خواهی؟ او پاسخ داد، می‌خواهد مخالفتش با تصمیم به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را مطرح کند، من به او گفتم: می‌خواستم قبل از این اتفاق با تو در این باره صحبت کنم.

ترامپ در مناسبت‌های جداگانه‌ای افشا کرد که قبل از اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل رهبران عرب را نادیده گرفت و به بهانه‌های مختلف از تماس‌های تلفنی‌شان طفره رفت که از جمله آنها ملک سلمان بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین