کد خبر: ۲۰۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت از کشف کالای قاچاق از یک دستگاه وانت به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.
ناطقان: سرهنگ "نعمت اله علیپور" اظهار کرد: روز گذشته ماموران معاونت مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت با کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر تهران، موفق شدند یک دستگاه خودرو وانت حمل بار کالای قاچاق را در محدوده شوش شناسایی و در عملیات پلیسی خودرو مذکور را توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی‌های انجام شده مشخص شد که کلیه اموال موجود در خودرو وانت لوازم آشپزخانه قاچاق است که همگی فاقد فاکتور و برگه گمرکی هستند.

معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیپور در پایان خاطر نشان کرد: کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین