کد خبر: ۲۰۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان شهرهای نجف،کربلا و کاظمین طی دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: صادق ضیائیان اظهارکرد: آسمان مرز خسروی (قصرشیرین) فردا (۲۴ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان مرزخسروی پس فردا (۲۵ مهرماه) کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی درباره وضعیت جوی مرز مهران طی دو روز آینده گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۴ و ۲۵ مهرماه) کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می شود. دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۸ و ۲۲ درجه سانتیگراد و فردا در گرم‌ترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان  به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی مرز شلمچه (خرمشهر) طی دو روز آینده (۲۴ و ۲۵ مهرماه) اظهارکرد: آسمان شلمچه فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرمترین زمان ۴۰ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان شلمچه پس فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی ایلام طی دو روز آینده (۲۴ و ۲۵ مهرماه) گفت: آسمان این شهر فردا  قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش افزایش باد و احتمال بارش خفیف باران با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان ایلام پس فردا کمی ابری گاهی همراه با افزایش باد با احتمال بارش پراکنده خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان اهواز فردا (۲۴ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود،گفت: دمای هوای اهواز فردا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان ۳۹ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا (۲۵ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی کرمانشاه طی روزهای آینده (۲۴ و ۲۵ مهرماه) اظهارکرد: آسمان این شهر فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۹ و ۱۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان کرمانشاه پس فردا کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۷ و ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درمورد وضعیت جوی بستان طی دو روز آینده (۲۴ و ۲۵ مهرماه) گفت: آسمان این شهر فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی با بیشتری و کمترین دمای ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا  صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی با اشاره به وضعیت جوی شهر نجف طی دو روز آینده (۲۴ و ۲۵ مهرماه) اظهارکرد: آسمان این شهر فردا صاف گاهی همراه با افزایش ابر از بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرمترین و خنک‌ترین زمان ۳۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان نجف پس فردا صاف گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۸ و ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان شهر کاظمین فردا (۲۴ مهرماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و خیزش گرد و خاک خواهد بود،اظهار کرد: دمای هوا در این روز به ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان کاظمین پس فردا (۲۵ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد و خیزش گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان ۳۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی کربلا طی روزهای آینده (۲۴ و ۲۵ مهرماه) گفت: آسمان این شهر صاف گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای این شهر ۳۸ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان کربلا پس فردا صاف تا قسمتی ابری به تدریج همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.
منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین