کد خبر: ۲۰۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
امروزه بهترین روش‌ جوانسازی پوست به قدری متنوع و فراوان‌اند که گاهی انتخاب را برای متقاضیان بسیار دشوار می‌کنند. میزان اثربخشی، هزینه‌ها، شدت عوارض جانبی، ماندگاری و همچنین سختی‌های دوران ریکاوری از جمله مواردی هستند که در مورد هر کدام از روش‌های جوانسازی، متفاوت‌اند. به طور کلی نمی‌توان یک روش را به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست معرفی کرد؛ چرا که هرکدام از آن‌ها مزایا و معایبی دارند. بسته به شرایط کنونی پوست، سن، انتظارات و بسیاری عواملی دیگر، ممکن است یک روش درمانی برای شما موثرتر و بهتر باشد.
ناطقان: برای این که بتوانید از میان بهترین روش های جوانسازی پوست یکی را انتخاب کنید، مراجعه به یک کلینیک معتبر که پزشکان باتجربه‌ای دارد، بهترین کار است. کلینیکی که طیف وسیعی از خدمات جوانسازی را ارائه دهد. در این حالت پزشک متخصص بسته به نیاز شما، مناسب‌ترین روش‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. با مقایسه‌ی هزینه، اثرات و عوارض این روش‌ها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

در کلینیک فوق تخصصی خانه سفید، تمامی روش‌های غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی جوانسازی ارائه می‌شوند. مواردی مانند هایفوتراپی، اندولیفت، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و چربی و همچنین لیزر موهای زائد. کادر درمانی بزرگ، مجرب‌ترین پزشکان متخصص و همچنین استفاده از بهترین دستگاه‌ها و مواد مصرفی، سبب شده‌اند که بتوانیم بهترین خدمات را به مراجعین ارائه کنیم.

هایفوتراپی و مزایای آن

کلاژن یکی از ساختار‌های اصلی پوست بوده که باعث سفتی و شادابی پوست می‌شود. به مرور زمان با افزایش سن، رشته‌های کلاژن لایه‌های مختلف پوست از بین می‌روند و به تبع آن، پوست دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود. هایفوتراپی با تحریک کلاژن سازی، باعث لیفت صورت و از بین رفتن چین و چروک‌ها می‌شود.

برای این که متوجه شوید چرا می‌گوییم هایفوتراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است؛ بیایید نگاهی به مزیت‌های این روش بیندازیم:

    گاهی تنها یک جلسه‌ی درمانی برای رسیدن به نتایج مورد انتظار کافی است. برای بیشتر مراجعین دو جلسه با فاصله‌ی ۶ ماه باعث لیفت کامل صورت می‌شود.
    نتایج هایفوتراپی بسته به شرایط شما می‌تواند بین ۱ تا ۳ سال ماندگار باشد. برای ماندگاری بیشتر و جوان نگاه داشتن پوست خود، می‌توانید جلسات ترمیمی سالانه انجام دهید. پایداری اثرات هایفوتراپی تقریباً با پایداری اثرات جراحی لیفت با نخ، یکسان است.
    جلسات درمانی هایفوتراپی برخلاف روش‌های جراحی، کوتاه بوده و بین ۱ تا نهایتاً دو ساعت طول می‌کشد.
    بعد از جلسه‌ی درمانی، خبری از دوران نقاهت یا ریکاوری نیست. بلافاصله می‌توانید به کارهای روزمره مشغول شوید یا حتی به محل کار بروید.
    بلافاصله بعد از هایفوتراپی، حدود ۲۰ درصد از نتایج جوانسازی قابل مشاهده است. تاثیرات بیشتر در طول ۳ ماه بعد از جلسه درمانی، به تدریج پدیدار می‌شود. گاهی مراجعین ما می‌گویند که تا ۶ ماه بعد هم شاهد روند جوانسازی پوست خود بوده‌اند.
    هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی است. یعنی بدون ایجاد برش، تزریق، درد، خونریزی، پانسمان و سایر دردسرهای عمل جراحی انجام می‌شود.
    شایع‌ترین عارضه‌ی آن، کمی قرمزی و تورم است که در عرض چند روز برطرف می‌شود. شدیدترین عوارض هایفوتراپی که بسیار هم نادرند، کبودی و بی‌حسی موقت ناحیه‌ی درمان است که بعد از چند هفته برطرف می‌شوند. یعنی هایفوتراپی هیچ عارضه‌ی خطرناک یا دائمی ندارد.

اندولیفت: موثرترین روش لیزری

در سال‌های اخیر استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست رواج زیادی داشته است. اشکال روش‌های مبتنی بر لیزر این است که لیزر نفوذ کمی به لایه‌های پوست دارد، به همین دلیل ماندگاری و تاثیرات کمتری را شاهد هستیم. در اندولیفت این مشکل برطرف شده است. در این روش یک فیبر نوری بسیار نازک را وارد لایه‌های زیرین پوست می‌کنیم و پرتوهای لیزر را مستقیماً به لایه‌های عمقی می‌تابانیم. فیبر نوری ضخامتی در حد یک تار مو (۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون یا ۰.۲ تا ۰.۳ میلی‌متر) دارد. برای همین بدون ایجاد آسیب یا زخم به سطح پوست، به شکل موثری بر لایه‌های عمقی اثر می‌گذارد.

در اندولیفت هم مشابه هایفوتراپی، کلاژن سازی را تحریک کرده و چربی‌های اضافی زیر پوستی را از بین می‌بریم. به همین خاطر پوست سفت و افتادگی‌ها برطرف می‌شود. با سفت شدن و لیفت پوست، چین و چروک‌ها هم از بین می‌روند.

اندولیفت کم‌تهاجمی است و عوارضی مانند قرمزی و تورم دارد که البته موقتی هستند و ظرف چند روز ناپدید می‌شوند. معمولاً یک جلسه‌ی درمانی یا نهایتاً دو جلسه با فاصله‌ی یک سال برای اندولیفت کافی است. اثربخشی بالا، عوارض کم و بی‌خطر بودن اندولیفت سبب شده که به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست به شمار بیاید.
اندولیفت در بهترین کلینیک ایران

اندولیفت روشی جدید و نوآورانه است. به همین دلیل اکثر پزشکان تجربه‌ی کمی در مورد آن دارند. در نظر داشته باشید که اثربخشی حداکثری و عوارض حداقلی زمانی میسر می‌شوند که پزشک تجربه و مهارت کافی در مورد اندولیفت را داشته باشد. پزشکان کلینیک خانه سفید جزو اولین متخصصانی بودند که از روش اندولیفت استفاده کردند. به علاوه این کلینیک مجهز به بهترین دستگاه اندولیفت است. برای همین کلینیک خانه سفید یکی از بهترین مراکز اندولیفت در ایران محسوب می‌شود.
منبع: الف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین