کد خبر: ۲۰۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان شهرهای نجف،کربلا و کاظمین فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ مهرماه) صاف پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی عتبات عالیات اظهارکرد: آسمان نجف فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ مهرماه) صاف خواهد بود و دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۶ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی شهر کاظمین طی روزهای آینده (۲۵ و ۲۶ مهرماه) اظهار کرد: آسمان کاظمین طی این دو روز صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد.

وی در مورد وضعیت جوی شهر کربلا طی دو روزآینده (۲۵ و ۲۶ مهرماه) گفت: آسمان این شهر فردا و پس فردا صاف پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۳۷ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی مرز خسروی طی دو روز آینده (۲۵ و ۲۶ مهرماه) اظهار کرد: آسمان مرز خسروی ( قصرشیرین) فردا و پس فردا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد. دمای هوا پس فردا در گرم‌ترین زمان ۳۴ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی مهران طی فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ مهرماه) اظهار کرد: آسمان مهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و پس فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد ‌پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا طی این دو روز در مهران در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی شلمچه (خرمشهر) طی دو روز آینده (۲۵ و ۲۶ مهرماه) اظهارکرد: آسمان شلمچه فردا صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۸ و ۲۰ درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان در مورد وضعیت جوی ایلام را طی دو روز آینده (۲۵ و ۲۶ مهرماه) گفت: آسمان ایلام فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و پس‌فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین زمان  ۲۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی اهواز طی دو روز آینده (۲۵ و ۲۶ مهرماه) اظهار کرد: آسمان اهواز فردا صاف تا قسمتی ابری و پس فردا صاف تا کمی ابری در بعد از بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۹ درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی کرمانشاه طی دو روز آینده ( ۲۵ و ۲۶ مهرماه) گفت: فردا و پس فردا آسمان کرمانشاه قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۲۷ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی شهر بستان طی فردا و پس فردا (۲۵  و ۲۶ مهرماه) اظهار کرد: آسمان بستان فردا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد و ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در کمترین و خنک‌ترین زمان ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین