کد خبر: ۲۰۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار، با واردات این کالا امکان‌پذیر بوده و البته متولی آن وزارت صمت است.
ناطقان: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه قیمت گوشت مرغ نیز با تولید داخل کنترل می‌شود، گفت: ثبات قیمت‌ها در بازار نشان از آرامش است که این رویه با حمایت‌های بانک مرکزی محقق شده و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار نیز با واردات این کالا امکان‌پذیر بوده و البته متولی آن وزارت صمت است.

وزیر جهاد کشاورزی در عین حال گفت: ذخایر راهبردی و وضع موجود درخصوص گوشت، ‌مناسب است.

حجتی با اشاره به اینکه مواد اولیه خوراک دام و طیور با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود تصریح کرد: محصول نهایی نیز با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شد که کم کم به سمت استفاده از ارز نیمایی رفته است.

وی همچنین در خصوص ریزمُغذی‌ها، خاطرنشان کرد: موضوع اختصاص نوع ارز به ریزمغذی‌ها جای اشکال دارد که جلساتی با تولیدکنندگان برگزار شده و اگر قرار شود این نوع کالا با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شود باید به مواداولیه نیز ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق یابد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین