کد خبر: ۲۰۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به خروج ۲ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۴۶۷ نفر از زائران اربعین از کشور، گفت: بیش از ۵۵ درصد زائران پس از زیارت به کشور بازگشتند.
ناطقان: احمدعلی گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین با اشاره به اینکه هم‌اکنون در مرزهای کشور امنیت و آرامش برقرار است، اظهار داشت: تردد زائران اربعین حسینی از مرزها چهارگانه به سمت عراق روان است.

وی از خروج ۲ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۴۶۷ نفر از زائران اربعین خبر داد و افزود: تا این لحظه بسیاری از زائران اربعین از کشور خارج شده‌اند و بیشتر زائران در حال بازگشت به کشور هستند.

گودرزی با بیان اینکه بیش از ۵۵ درصد زائران به کشور بازگشته‌اند، گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۴۰ نفر از زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند و زمان خود را برای جلوگیری از معطلی در مرزها مدیریت کردند.

گودرزی با اشاره به اینکه زائران اربعین در کوتاه‌ترین زمان از کشور خارج شدند، خاطر نشان کرد: سرعت سیستم‌ها را بالا بردیم تا زائران برای عبور از مرزها معطل نشوند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا به هماهنگی با طرف عراقی برای رفاه بیشتر زائران اشاره کرد و افزود: قبل از آغاز پیاده‌روی اربعین چندین جلسه با نیروهای حشدالشعبی، استانداران شهرهای مرتبط با مرز ایران و حتی وزیرکشور عراق برگزار شد تا با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد زائران نیازسنجی شده و مشکلی ایجاد نشود.

گودرزی افزود: در برخی مرزها پس از عبور زائران از کشور، در خاک عراق با کمبود وسیله حمل و‌نقل مواجه شدیم که پس از اعلام نیروهای حشدالشعبی به ما، نیازها به سرعت برطرف و ‌این هماهنگی‌ها موجب شد تا سفر زائران به خوبی مدیریت شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین