کد خبر: ۲۰۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
سخنگوی دولت با اشاره به دستگیری روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز گفت: آمدنیوز با توسل به دروغ‌پراکنی و در سایه سرویس‌های امنیتی کشورهای خارجی، فروپاشی ذهنی جامعه را دنبال می‌کرد.
ناطقان: علی ربیعی در حاشیه جلسه دولت گفت: دستگیری سرشاخه این شبکه دروغ‌پردازی که هدفی جز تخریب جامعه و عملیات روانی نداشت، اقدام بزرگی بود که توسط سپاه صورت گرفت.

سخنگوی دولت همچنین گفت: دستگیری این فرد موجب شد که ساحت پاک اصحاب رسانه از وجود کسانی که من آن‌ها را تروریست آبرو می‌نامم پاک شود.

ربیعی با اشاره به پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمنان از آمدنیوز گفت: باید از برادرانمان در سپاه برای بازداشت روح‌الله زم در قالب عملیاتی پیچیده تشکر کرد، چرا که یکی از بنگاه‌های تخریب جامعه ایرانی را هدف قرار دادند و گام مهمی را در آرامش روانی کشور برداشتند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و حتی اسرائیل نیز به حمایت از آمدنیوز اعتراف کردند و اقدام سپاه از این منظر که با چنین توطئه‌ای برخورد کرد، قابل تقدیر است.

ربیعی در پایان گفت: از برادران مخلص در اطلاعات سپاه که با دستگیری این فرد ضربه مهلکی به شبکه دروغ‌پراکنی و ناامیدسازی مردم وارد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین