کد خبر: ۲۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
خبرگزاری اسپوتنیک امروز (جمعه) گزارش داد، انفجارهایی در یک مسجد در ولایت ننگرهار افغانستان به کشته شدن بیش از ۳۰ تن و زخمی شدن ۵۰ تن دیگر انجامید.
ناطقان: این انفجارها در ولایت ننگرهار واقع در شرق افغانستان رخ داده است. خبرگزاری پژواک به نقل از مسوولان پزشکی گزارش داد، تعداد تلفات به ۳۱ تن افزایش یافته است. عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفته بود شمار جان‌باختگان این انفجارها، به بیش از بیست تن افزایش یافته‌ است.

براساس گزارش طلوع نیوز، دو انفجار در یک مسجد در منطقۀ «جو دره» ولسوالی هسکه مینۀ ولایت ننگرهار رخ داده است. شاهدان می‌گویند، این انفجارها، هنگامی رخ دادند که مردم مشغول ادای نماز جمعه بودند.

این انفجار حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر جمعه رخ داده است. تاکنون گروهی مسئولیت این رویداد را به عهده نگرفته است. این آمار نهایی نیست و امکان افزایش تلفات وجود دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین