کد خبر: ۲۰۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
استاندار ایلام با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران از مرز مهران در اربعین تردد کردند، گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۳۴۰ هزار تردد از مرز مهران انجام‌شده است.
ناطقان: به نقل از رادیو اربعین، قاسم سلیمانی دشتکی بابیان اینکه تاکنون یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند، اظهار داشت: در این مدت یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از کشور خارج شدند.

وی بابیان اینکه درمجموع از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۳۴۰ هزار تردد از مرز مهران انجام‌شده است، افزود: از بامداد امروز تا ساعت هشت صبح ۷۰ هزار نفر از این مرز وارد کشور شدند و این در حالی است که از ابتدای محرم تاکنون آمار ترددها از این منطقه از مرز چهار میلیون عبور کرده است.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های موجود نسبت به سال گذشته در دستور کار است، خاطرنشان کرد: سال گذشته دو میلیون و ۳۰۰ هزار تردد از مرز مهران به مناسبت اربعین انجام‌شده است.

دشتکی بابیان اینکه با لغو روادید حجم استقبال مردم برای شرکت در مراسم اربعین دو برابر افزایش یافت، تصریح کرد: سفر اربعین و حضور زائران در مرز زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده آغاز شد و موکب‌های خدمت‌رسانی به‌سرعت ساماندهی شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین