کد خبر: ۲۰۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
مدافع رئال مادرید زمانی که درباره حضور سرمربی پرتغالی در این تیم صحبت می‌شود سکوت نمی‌کند و به او کنایه می‌زند.
ناطقان: به نقل از آس، زمانی که نتایج، رئال مادرید را همراهی نمی‌کنند و صحبت از بحران می‌شود نام ژوزه مورینیو به عنوان ناجی سفیدپوشان مطرح می‌شود. حتی با وجود این که سرمربی پرتغالی در سال ۲۰۱۳ تیم مادریدی را ترک کرد این موضوع باعث می‌شود سرخیو راموس واکنش نشان دهد و به مورینیو کنایه بزند.

فصل گذشته که سانتیاگو سولاری نتایج خوبی کسب نمی‌کرد کاپیتان رئال مادرید گفت: من کسی نیستم که تصمیم بگیرم کدام سرمربی به تیم بیاید. شما فکر می‌کنید کاپیتان‌های تیم تصمیم می‌گیرند چه کسی هدایت مادرید را بر عهده بگیرد؟ پنج سال است که مورینیو در مادرید نیست و همچنان در موردش صحبت می‌کنید چون شخصیتی دارد که از لحاظ بازاریابی خیلی به نفعتان است.

مدافع اسپانیایی در رابطه با وضعیت کنونی زین الدین زیدان نیز صحبت کرد و گفت: روش‌های زیادی برای بررسی یک تیم وجود دارد. آسان است اگر بگویم زیدان تا پایان فصل در مادرید خواهد بود و چالشی وجود نخواهد داشت. او شایسته احترام است.

نخستین بار نیست که بازیکن شماره چهار مادرید چنین اظهاراتی را بیان می‌کند. پس از شکست در پارک د پرنس برابر پاری سن ژرمن انتقادها به سرمربی فرانسوی شروع شد اما سفیدپوشان توانستند با پیروزی در سانچس پیسخوان (برابر سویا) به بحران پایان دهند. راموس که از شایعات خسته شده بود با قاطعیت گفت: با وجود چنین نتایجی ما با زیدان هستیم. صحبت کردن درباره سرمریبان دیگر بی احترامی به ماست. باید پاهای خود را روی زمین نگه داریم چون می‌دانیم مسیر طولانی را پیش رو داریم.

پیام‌ها زیاد است. گاهی اوقات غیر مستقیم و اغلب مستقیم است. زمانی که مادرید در نوکمپ مغلوب بارسلونا شد و یولن لوپتگی آخرین ساعات حضورش را در مادرید سپری می‌کرد، راموس گفت: احترام به دست می‌آید، داده نمی‌شود. ما با سرمربیانمان همه عناوین را به دست آورده‌ایم و آنها را می‌شناسید. رفتار بازیکنان مهم‌تر از شناخت سرمربی تیم است.

مدافع رئال مادرید با این اظهارات آنتونیو کونته را به سکوت واداشت و غیر مستقیم به مورینیو کنایه زد.

فصلی نیست که راموس سکوت کند. در آوریل ۲۰۱۸ پس از این که سفیدپوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲ بر یک بایرن مونیخ را شکست دادند بازیکن اسپانیایی اظهار کرد: سرمربی رئال مادرید همیشه باید پاسخگو باشد و زیر سوال می‌رود. من اینجا بودم و هفت سال فاتح جامی نشدیم اما به برخی از سرمربی‌ها انتقادی نشد. زمانی که زیدان می‌خواهد ریسک کند این کار را می‌کند چون او سرمربی تیم است. از این که ناخدای کشتی ماست خوشحالیم.

تاریخ طولانی نارضایتی‌ها

کنایه‌های راموس و مورینیو به سال‌ها قبل برمی‌گردد. در سوپرجام اروپا ۲۰۱۷ مدافع مادرید به سرمربی پرتغالی کنایه زد و گفت: او مانند دیگر سرمربی‌ها در دوران ورزشی‌ام بود. مانند همه آنها حتی بنجامین در سویا که چیزهایی از او یاد گرفتم. با مورینیو نیز خیلی چیزها یاد گرفتم اما زندگی فوتبالی مرا عوض نکرد.

چند ماه بعد مورینیو به راموس اشاره کرد و گفت: زمانی که به مادرید پیوستم راموس هرگز یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده بود.

کاپیتان مادرید خیلی زود جواب سرمربی پرتغالی را داد و اظهار کرد: درست می‌گوید. زمانی که با او شروع کردیم توانستیم از مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. اکنون سه عنوان قهرمانی داریم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کنایه ، راموس ، مورینیو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین