کد خبر: ۲۰۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استقلال به یک پیروزی پر گل مقابل تیمی خوب نیاز داشت و پیروزی برابر سایپا یک شوک مثبت به این تیم بود.
ناطقان: مهدی پاشازاده با اشاره به برد چهار بر صفر استقلال برابر سایپا در هفته  هفتم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خیلی وقت بود چنین پیروزی را تجربه نکرده بود و برای بازگشت به شرایط ایده آل به چنین پیروزی نیاز داشت. یعنی باید یک تیم خوب مثل سایپا را با گلهای زیاد شکست می‌داد تا شخصیت و اعتماد به نفس به این تیم بازگردد. این بازی یک شوک مثبت بود برای استقلال.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم به فشردگی برنامه بازیها گفت: در فوتبال حرفه‌ای باید با چنین برنامه‌هایی کنار آمد. یعنی یک فوتبالیست حرفه‌ای اگر شرایط تمرین، تغذیه، استراحت و تمرکزش خوب باشد، باید بتواند هفته‌ای دو بازی انجام دهد. مگر در اروپا چنین چیزی نیست؟

پاشازاده در خصوص صدمه دیدگی دو بازیکن استقلال از ناحیه رباط صلیبی و ارتباط این موضوع با فشردگی برنامه مسابقات گفت: هرگز این مصدومیت‌ها به فشردگی بازیها ارتباط ندارد. اگر قرار بود تحت فشار رباط صلیبی پاره شود در دوران بدنسازی باید رباط همه بازیکنان پاره می‌شد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص تاکتیکی که استراماچونی برای استقلال در نظر گرفته بیان داشت: من او را یک مربی بسیار باهوش می‌دانم. استراماچونی در واقع آمد بازیکنانش را دید و وقتی دید ابزار استفاده از سیستم با دو مهاجم و سه مهاجم را ندارد، این تاکتیک را انتخاب کرد.

وی افزود: اساس کار مربیان این است که تفکری داشته باشند و بازیکنان تیم شان را بر اساس تفکرشان انتخاب کنند. اما وقتی یک مربی چنین شرایطی را نداشته باشد، به ابزارش نگاه می‌کند و بر اساس ابزار و بازیکنانی که در اختیار دارد سیستمش را انتخاب می‌کند. استراماچونی هم وقتی دید در این تیم مهاجم و مدافع به تعداد کافی وجود ندارد و به جای هرچیز فقط هافبک دارد، سیستمی را انتخاب کرد که از حداقل مدافع و مهاجم استفاده کند و خدا را شکر این سیستم او جواب داد.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال روی روال نتیجه گیری افتاده و با شرایطی که من در تیم می‌بینم، سخت بتوان ترمز آن را کشید و باید باز هم شاهد پیروزی‌های آنها در بازیهای پیش رو باشیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین