کد خبر: ۲۰۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
«قتل سوم» محصول سال ۲۰۱۷ و «سال سیاه ۴۷» محصول سال ۲۰۱۸، دوم و سوم آبان ماه برای اولین بار از شبکه چهار سیما به نمایش درمی‌آیند.
ناطقان: شبکه چهار سیما که چند هفته‌ای است برای روزهای پایانی هفته مخاطبانش فیلم‌های سینمایی جدید را روانه آنتن پخش کرده است، این هفته نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه دو فیلم «قتل سوم» و «سال سیاه ۴۷» را برای اولین بار روی آنتن می‌برد.

«قتل سوم» به کارگردانی هیروکازو کورئیدا محصول سال ۲۰۱۷ ژاپن است. این فیلم که در ژانر جنایی ساخته شده است، دوم آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.

این فیلم در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۷ نامزد بهترین فیلم و در سال ۲۰۱۸ شش جایزه آکادمی فیلم ژاپن را از آن خود کرد و در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

این فیلم داستان وکیلی است که باید از قاتلی دفاع کند که در صورت محکومیت، حکمش اعدام است. این متهم پیش از این هم به جرم قتل محکوم شده و اعتراف کرده است. اما شواهد در این مورد اخیر باعث می شود که وکیل به اعترافات قاتل شک کند. در اصل این مرد قتل پدرخوانده دختری جوان را به گردن گرفته است که به نظر می شد به دست دختر انجام شده است. پدرخوانده ای که سال های سال دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است...

ماساهارو فوکویاما، کوجی یاکوشو و سوزو هیروسه در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

«سال سیاه ۴۷» به کارگردانی لنس دالی، یک فیلم درام اکشن، محصول سال ۲۰۱۸ ایرلند و لوکزامبورگ است.

بازیگرانی چون هوگو ویوینگ، جیمز فرچویل، استفان ریا ، فردی فاکس، بری کوهان، مو دانفورد، سارا گرین، جیم برودبنت، سیاران گریس و کولم سیو در این فیلم ایفای نقش می کنند.
در خلاصه فیلم آمده است: یک تکاور ایرلندی در دوران قحطی ایرلند در خارج از کشور برای ارتش انگلستان می‎جنگد. اما هنگامی که او پست خود را رها کرده تا دوباره به خانواده‎اش ملحق شود، با وجود تجربه‎های هولناکی که از جنگ دارد، از نابودی زادگاهش توسط قحطی و ظلم و ستمی که از سوی انگلیسی‌ها به مردم و خانواده‎اش شده شوکه می‌شود و تصمیم به انتقام از قاتلین خانواده‌اش می‌گیرد ...

این فیلم روز جمعه ـ ۳ آبان ماه ـ ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قتل سوم ، تلویزیون ، پخش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین