کد خبر: ۲۰۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مستمری مهرماه مددجویان این سازمان روز دوشنبه واریز شده است.
ناطقان: وحید قبادی دانا با بیان اینکه مجوز انجمن اوتیسم ایران باید از سازمان بهزیستی اخذ شود، گفت: اما همه افرادی که دارای مشکل اوتیسم هستند زیرمجموعه این انجمن نیستند و در حال حاضر ۹۱ مرکز توان‌بخشی اوتیسم در کشور تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در حال فعالیت هستند. اوتیسم یکی از مشکلاتی است که در افراد ایجاد معلولیت می‌کند و حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

وی افزود: براساس ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از  مقررات دولت و ماده ۵۷ قانون احکام دائمی مجموعه‌هایی که می خواهند تحت پوشش سازمان بهزیستی فعالیت کنند باید ابتدا مجوز خود را از سازمان بهزیستی اخذ کنند. انجمن اوتیسم ایران هیچ مجوزی از سازمان بهزیستی ندارد و در صورت اخذ مجوز تعامل سازمان بهزیستی با این انجمن نیز به طور قانونی صورت خواهد گرفت.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور ۸۵۰۰ مجموعه خیریه و موسسات غیر دولتی از سازمان بهزیستی مجوز دارند و همکار این سازمان هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین