کد خبر: ۲۰۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: دامداران شیر را به قیمت ۲۳۹۰ تومان می فروشند و هر گونه افزایش قیمت مواد لبنی، تخلف است.
ناطقان: احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: دامداران شیر را به قیمت ۲۳۹۰ تومان می فروشند اما بعد از فروش پایه، نرخ کرایه و غیره به این قیمت پایه اضافه می شود. وی گفت: قیمت پایه شیر با ۳.۲ درصد چربی و ۳ درصد پروتئین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ​۲ هزار و ۳۹۰ تومان است.

مقدسی افزود: هرگونه فروش شیر خارج از قیمت‌های مصوب، غیر قانونی است و دامداران با وجود افزایش قیمت نهاده‌های دامی به مصوبه ستاد تنظیم بازار پایبند هستند. از گران فروشی حمایت نمی کنیم و با تخلفات به شدت برخورد می کنیم. ما تخلفی در دامداران ندیدیم و اگر کسی مستنداتی مبنی بر گرانفروشی دارد، ارائه کند.

این در حالی است که سید داوود موسوی معاون سازمان حمایت گفت: قیمت شیر مصوب است اما دامداران بیشتر از مصوب می فروشند.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب ۲۳۹۰ تومان است، افزود: مواردی هست که قیمت شیر خام ۳۰۰۰ تومان هم فروخته می شود. برای متخلفان پروندهای حقوقی تشکیل می شود و حتماً جریمه می شوند. ۱۴ قلم کالای لبنی افزایش قیمت نداشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین