کد خبر: ۲۰۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
شدت بارش‌ها از امروز تا روز دوشنبه در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور خواهد بود و آبگرفتگی معابر شهری، لغزندگی جاده‌ها، مه‌آلود بودن جاده‌های کوهستانی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: «فریبا گودرزی» عنوان کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی، امروز برای سواحل خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی و برای استان‌های واقع در شمال غرب، شمال شرق و شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه برای نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز و بخش‌های شمالی خلیج فارس و شمال شرق و شرق، از فردا شنبه تا روز دوشنبه، وقوع بارش‌های پراکنده را پیش‌بینی کرد.

گودرزی ادامه داد: شدت بارش‌ها از امروز تا روز دوشنبه در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور خواهد بود و آبگرفتگی معابر شهری، لغزندگی جاده‌ها، مه‌آلود بودن جاده‌های کوهستانی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی همچنین خاطرنشان کرد: فردا سه تا پنج درجه کاهش دما را در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور خواهیم داشت.

این سامانه بارشی سه شنبه تضعیف شده بارش ها به طور پراکنده در برخی نقاط شمال شرق، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های البرز مرکزی ادامه خواهد داشت.

به گفته گودرزی، در چهار روز آینده در ارتفاعات دامنه‌های البرز و دامنه های زاگرس بارش‌ها می‌تواند به شکل برف باشد.

پیش‌بینی‌ وضعیت آب و هوایی پایتخت

گودرزی در مورد وضعیت آب و هوایی پایتخت نیز گفت: تهران امروز در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهد بود و بارش‌ها در پایتخت تا روز دوشنبه ادامه دارد. هوای تهران به سرد شدن ادامه می‌دهد؛ امروز بیشینه دما در این استان ۱۹ درجه می شود و فردا با سه درجه کاهش به ۱۶ درجه خواهد رسید.

سردترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها

به گفته گودرزی، شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۸ درجه گرمترین مرکز استان در کشور هستند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بارش ها ، تهران ، دوشنبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین