کد خبر: ۲۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور شعار راهپیمایی ۱۳ آبان ماه ۹۸ را "استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا"‌ اعلام کرد و گفت: با وجود اهمیت ۱۳ آبان،جای بسیاری از مسئولان در این راهپیمایی خالی است.
ناطقان: نصرت‌الله لطفی شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان در ساختمان اداری آستانه مقدسه، با تأکید بر حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان به لحاظ نوع نام‌گذاری نیاز به بازنگری و تغییر نگرش دارد، این روز تنها مختص به دانش آموزان نیست و همه باید در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنند.

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور افزود:13 آبان به دلیل چند مناسبت مهم روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار نام‌گذاری شد و روز ملی مهمی به شمار می‌رود، چراکه از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و مستکبران است.

وی با بیان اینکه 13 آبان مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بعد از انقلاب است تصریح کرد: این مراسم در چند سال گذشته محدود به راهپیمایی دانش آموزان شده است و باید دراین‌باره نگرش‌ها را تغییر کرد و همه مردم را به صحنه آورد.

لطفی خاطرنشان کرد: این روز باید هر سال با آگاهی و شناخت و بصیرت بیشتری برگزار شود و همه مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان، احساس تکلیف کنند.

وی با تأکید بر اینکه امسال سیاست‌های خصمانه‌ای از سوی دشمنان شکل‌گرفته است و باید راهپیمایی 13 آبان به‌عنوان دستاوردی با ارزش و نماد تجلی مقاومت ملت مردم برگزار شود گفت: با وجود اهمیت 13 آبان، جای بسیاری از مسئولان در این راهپیمایی خالی است و ما امیدواریم امسال شاهد حضور پرشور مسئولان در کنار مردم باشیم.

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: شعار امسال روز ملی 13 آبان برگرفته از منویات رهبری معظم انقلاب با نام استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا نام‌گذاری شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: دانش آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم، اما امسال باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه بدانند روز ملی 13 آبان متعلق به همه ملت ایران است.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته مراسم 13 آبان بسیار باشکوه برگزار شد و امیدواریم امسال به فضل الهی و راهبرد مقاومت و منویات رهبری امسال نیز باشکوه برگزار شود.

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: باید روز استکبارستیزی همزمان با 13 آبان در سراسر استان قم و در میان همه اقشار مردم فرهنگ‌سازی شود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین