کد خبر: ۲۰۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
نوده فراهانی گفت: نرخنامه جدید نانوایی‌های به رنگ آبی و زرد بوده و این اماکن ملزم به نصب نرخنامه‌های مذکور بر دیوار محل کسب خود هستند.
ناطقان: قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران درباره وضعیت نصب نرخنامه‌های آبی و زرد در نانوایی ها، اظهار کرد: آغاز بازرسی‌های ویژه از نانوایی‌ها ۱۲ آبان  اجرایی می‌شود، این در حالی است که این نرخنامه‌ها به رنگ آبی و زرد بوده و نانوایی‌ها ملزم هستند که آن را در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

نوده فراهانی در ادامه تصریح کرد: بازرسان ما، نظارت کامل بر نانوایی‌ها دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در وهله اول، اخطار داده و اگر بعد از یک هفته توجهی به آن نشد، اخطار کتبی به آن ها ارسال می‌کنند و در نهایت در صورت بی اعتنایی کامل نانوایی، آرد آن‌ها به طور کامل قطع و  آن نانوایی پلمپ می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه متاسفانه نرخ نانوایی‌ها با نظر خود نانوا صورت می‌گیرد, افزود: بنابر این اگر بخواهند تخلفی در این امر صورت دهند با آن ها برخود می‌شود.

به گفته نوده فراهانی، نرخ نامه رنگ زرد برای نانوایی‌هایی است که آرد نیمه یارانه‌ای دریافت می‌کنند و در اصطلاح آزادپز هستند و نرخ نامه آبی کمرنگ برای نانوایی‌های دولتی است که آرد دولتی به آن‌ها تخصیص داده می‌شود.


آغاز بازرسی ها، ویژه نانوایی‌ها اجرایی می‌شود

آغاز بازرسی ها، ویژه نانوایی‌ها اجرایی می‌شود


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین