کد خبر: ۲۰۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: طی روزهای اخیر در برخی از استان‌ها مشکلاتی در زمینه توزیع انسولین وجود داشت که این مشکل رفع شده است.
ناطقان: غلامحسین مهرعلیان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تمام انسولین‌های قلمی به وفور در کشور موجود است، گفت: نحوه عرضه انسولین بر اساس سیاست‌گذاری جدید تغییراتی یافته است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه تأمین انسولین وجود ندارد، عنوان کرد: محموله‌های انسولین های قلمی به اندازه نیاز چندین ماه کشور در انبارها و گمرک موجود است. تدابیر لازم برای رفع هرگونه کمبود اندیشیده شده است بنابراین بیماران نگران تامین داروی خود نباشند.

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: طی روزهای اخیر در برخی از استان‌ها مشکلاتی در زمینه توزیع انسولین وجود داشت که این مشکل رفع شده و ظرف یکی دو روز آینده انسولین‌های جدید توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، انسولین از جمله داروهای مهم موجود در بین اقلام دارویی هر داروخانه است که به دلیل نقش حیاتی برای بیماران دیابتی از اهمیت بالایی در سبد دارویی این گروه از بیماران برخوردار است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین