کد خبر: ۲۰۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
سخنگوی حزب کارگزاران:
حسین مرعشی درباره اخبار انتخاباتی اخیر درباره قالیباف و محمد جواد ظریف گفت:این خبرها شایعه است و نمی تواند مبنای تحلیل سیاسی قرار گیرد و همچنین درباره خالی‌بودن دست اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: امروز دست هیچ جناحی در عرصه سیاسی کشور پر نیست.
ناطقان: تا شروع تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی 3 ماه زمان باقی است، اصولگرایان دغدغه ای جز وحدت ندارند اما اصلاح طلبان همه نوع نگرانی و دغدغه ای دارند جز رسیدن به وحدت. اختلاف نظر درباره استراتژی انتخاباتی، تأییدصلاحیت نامزدها، چالش کارآمدی و چگونگی تشویق و ترغیب بدنه رأی برای حضور در پای صندوق های رأی از جمله مسائلی است که تصمیم گیران جریان اصلاحات را با معادله ای چندمجهولی مواجه کرده و رقیب سیاسی نیز این واقعیت ها را می داند تصور می کند دست اصلاح طلبان برای توفیق در رقابت اسفندماه خالی است بنابراین می خواهد با حداکثر توان به میدان بیاید.

تحلیل اصولگرایان این است که اگر قالیباف به واسطه عملکرد 12 ساله در حوزه مدیریت شهری سرلیست تهران باشد، آن لیست با اقبال عمومی مواجه می شود و آنها می توانند انتقام باخت 30 بر هیچ دوره گذشته را از اصلاح طلبان بگیرند اما حسین مرعشی نظر دیگری دارد.

حسین مرعشی درباره اخبار انتخاباتی اخیر درباره قالیباف و محمد جواد ظریف گفت:این خبرها شایعه است و نمی تواند مبنای تحلیل سیاسی قرار گیرد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره خالی‌بودن دست اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: امروز دست هیچ جناحی در عرصه سیاسی کشور پر نیست.

وی درباره این تحلیل سیاسی که در انتخابات مجلس اصلاح طلبان ریزش شدید آرا خواهند داشت و این مسئله فرصتی برای پیروزی اصولگرایان خواهد بود، یادآور شد: مگر اصولگرایان رویش رأی دارند؟ همه مردم به طور کلی از شرایط اداره کشور و وضعیت اقتصادی ناراضی هستند بنابراین این مسئله جناح نمی شناسد و روی انتخابات اسفندماه اثر می گذارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: هم اکنون مدیریت کشور با چالشی جدی نارضایتی عمومی مواجه است و اصلاح طلبان و اصولگرایان در همین نظام مدیریتی حضور دارند و نقش آفرین هستند. نمی شود کشتی گرفتار توفان باشد اما حال یک بخشی از سرنشینانش خوب باشد. هیچ جناحی دستش برای انتخابات مجلس پُر نیست و هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان چالش بدنه اجتماعی خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین