کد خبر: ۲۰۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با وجود این تحریم‌ها در فروش کالاهای غیر نفتی در 6 ماهه ابتدای امسال رشد خوبی داشتیم و از مردادماه تا کنون نیز روند نزولی در رشد قیمت‌ها در کشور ایجاد شده است.
ناطقان: فرهاد دژپسند امروز سه شنبه 14 آبان در پی سفر یک روزه خود در سفر به شیراز و در دیدار با امام جمعه شیراز اظهار داشت: استان فارس دارای ظرفیت‌ها و ویژگی‌هایی است که آن را در کشور به یک استان متمایز تبدیل کرده است.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور افزود:  فارس در حوزه اقتصاد نیز استان قوی به شمار می‌رود و در حوزه علوم، روابط اجتماعی و ... نیز ظرفیت‌های قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد: با مرتبط ساختن این ظرفیت‌ها می‌توان در شاخصه‌های اقتصادی این استان شاهد موفقیت‌های روزافزونی بود که با همکاری و همدلی دستگاه‌ها در بازه زمانی کمتری محقق می‌شود.

دژپسند در این دیدار همچنین با تاکید بر تحریم‌هایی که علیه کشور اعمال شده است، عنوان کرد: دشمنان ما تصور می‌کردند تا با اعمال این تحریم‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را دچار اختلال کنند اما از مقاومت و همدلی و اعتقاد مردم ما اطلاعی نداشتند.

وی ادامه داد: با وجود این تحریم‌ها در فروش کالاهای غیر نفتی در 6 ماهه ابتدای امسال رشد خوبی داشتیم و از مردادماه تا کنون نیز روند نزولی در رشد قیمت‌ها در کشور ایجاد شده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی فارس گفت: برخورداری از پتروشیمی، قابلیت قابل توجهی برای فارس است تا در حوزه اقتصادی به جایگاه قابل توجهی در کشور برسد.

امام جمعه شیراز افزود: برای توسعه و رشد صنعت پتروشیمی در فارس لازم است تا منابع ارزی به آن اختصاص داده شود و امروز باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا فارس را از نظر اقتصادی ارتقاء دهیم تا در آینده دچار مشکل در این حوزه نشویم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین