کد خبر: ۲۰۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: جوی آرام و پایدار از امروز تا اواسط هفته آینده در نیمه شمالی کشور ‌خواهیم داشت که این امر موجب می‌شود، در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی افزایش و کیفیت هوا کاهش یابد.
ناطقان: صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور خصوصاً زابل،‌ وزش باد شدید و گرد و خاک وجود دارد.

وی با بیان اینکه  امروز مرکز و شرق خلیج فارس مواج است، ادامه داد: از امروز تا اواسط هفته آینده در نیمه شمالی کشور ‌جوی آرام و پایدار خواهیم داشت که این موجب می‌شود در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا رخ دهد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  بیان کرد: روز پنج‌شنبه در استان‌‌ بوشهر، جنوب خوزستان، شمال خلیج فارس و غرب استان فارس، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه نیز در استان‌های بوشهر و فارس و همچنین غرب هرمزگان، جنوب خوزستان و بخش‌هایی از کرمان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ‌اضافه کرد: تا پایان هفته ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی و شرقی کشور خواهیم داشت؛ در شمال شرق کشور افت نسبی دما در صبح چهارشنبه رخ خواهد داد، ولی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیشینه دما بین ۵ تا ۷ درجه افزایش می‌یابد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری در بعدازظهر صاف خواهد بود، همچنین تا شنبه آینده آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب ۱۷ و ‌۸ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ‌۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین