کد خبر: ۲۰۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران ۴ روزه در ۵ استان از تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور خبر داد و اعلام کرد: دما در شرق کشور تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.
ناطقان: بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور از امروز چهارشنبه 15 آبان تا اواسط هفته آینده برای اغلب مناطق کشور جوی آرام و در شهرهای صعنتی و پر جمعیت انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش  کیفیت هوا پیش بینی شده است.

فردا و روز جمعه در برخی از بخش‌های جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب فارس افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده این شرایط در روزهای شنبه و یکشنبه برای برخی مناطق از جنوب خوزستان، بوشهر، فارس،‌ هرمزگان و مناطقی از کرمان انتظار می‌رود.

بعدازظهر امروز و فردا برای نواحی شرق و شمالشرق کشور افزایش نسبی دما بین 3 تا 5 درجه روی خواهد داد. همچنین امروز نواحی مرکزی خلیج‌فارس و از اواخر وقت پنجشنبه و جمعه نیمه غربی خلیج‌فارس مواج خواهد بود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین