کد خبر: ۲۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با انتقاد از کاهش نیافتن قیمت «رب» و «نان» از نظارت جدی در برخورد با گرانفروشی این اقلام خبر داد.
ناطقان: سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حدود دو ماه پیش مسؤولان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کردند که در جلسه‌ای با تولیدکنندگان رب مقرر شده قیمت توافقی اعلام و درج شود، اما متاسفانه پس از دو ماه هیچ خبری نشده است و رب گوجه با قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسد.

وی گفت: هم اکنون برخی کارخانه‌ها گوجه را کیلویی ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، اما هیچ تصمیمی درخصوص کاهش قیمت رب نگرفته اند.

رایگانی افزود: اینکه در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاص رب با تخفیف‌های نجومی و غیرواقعی به فروش برسد پذیرفتنی نیست و اگر قرار به پایین آمدن قیمت است باید قیمت درج شده پایین بیاید که در دسترس همه خریداران و مصرف کنندگان باشد.

وی گفت: ما منتظر تصمیم سازمان حمایت هستیم و معتقدیم این سازمان باید تعارف خود را با تولیدکنندگان رب گوجه کنار بگذارد تا ما هم بتوانیم برخورد کنیم.

رایگانی درباره برخورد تعزیرات با گران فروشی « نان» نیز گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه نانوایی‌های سراسر کشور موظفند از ۱۲ آبان نرخ‌های مصوب را نصب و وزن و کیفیت اعلامی را نیز رعایت کنند.

وی افزود: پیرو این اطلاعیه، ما گشت‌های مشترک تعزیرات را از همین هفته شروع کردیم و قطعا با متخلفان با شدت بیشتری برخورد خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات مربوط به قیمت و کیفیت نان مربوط به شهر تهران است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده تخلف با سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ تماس بگیرند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین