کد خبر: ۲۰۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
با کم شدن خوش بینی برخی از سرمایه گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین در نبود پیشرفت محکم در این مذاکرات، قیمت طلا در معاملات امروز به 1485.66 دلار افزایش یافت.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت طلا پس از کاهش بیش از یک درصدی در روز گذشته، در معاملات امروز افزایش یافت چراکه سرمایه گذاران در نبود تحولات محکم در جبهه تجاری آمریکا و چین، یک گام از (سرمایه گذاری) دارایی های ریسک دار عقب کشیدند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 2.05 دلار افزایش 1485.66 دلار فروخته شد. قیمت ها در روز سه شنبه، به علت تقویت دلار و ارزش اوراق قرضه، بیشترین کاهش یک روزه از اواخر ماه سپتامبر یعنی 1.7 درصد را ثبت کرد.

با کم شدن خوش بینی برخی از سرمایه گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین در نبود پیشرفت محکم در این مذاکرات، ارزش سهام های آسیایی (به عنوان دارایی های پرریسک) اندکی کاهش یافت.

کاهش ارزش اوراق قرضه، هزینه های نگهداری طلا که دارایی غیربهره ای است کاهش می دهد و بر ارزش دلار هم اثر کاهشی دارد و این عوامل طلا را برای مالکان ارزهای دیگر به غیر از دلار، ارزان تر می سازد.

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری طلا در جهان در روز سه شنبه 0.13 درصد افزایش یافت و به 915.85 تن رسید.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین