کد خبر: ۲۰۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی است گفت: از این میزان ۱۲ درصد نیازمند بازسازی و ۱۸ درصد نیازمند مقاوم سازی است.
ناطقان: محسن حاجی میرزایی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح طرح های آموزشی با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی ونیازمند بازسازی و مقاوم سازی است افزود: از مجموه ۳۰ درصد مدارس تخریبی ، ۱۲ درصد نیازمند بازسازی و ۱۸ درصد نیازمند مقاوم سازی است.

وی ادامه داد: در سفر به استان مازندران ۱۱ پروژه به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۲۰۰۰ متر مربع به فضاهای آموزش استان مازندران اضافه می شود.

حاجی میرزایی بیان داشت: پروژه هایی که امروز در سفر به استان مازندران به بهره برداری می رسد با اعتبار ۱۶ ملیارد تومان از محل اعتبارات دولتی ، بنیاد برکت و خیرین بوده است که بخشی مقاوم سازی و بخشی تاسیس بوده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس تخریبی کشور نیازمند به اعتبارات جدید، نگاه ویژه خیرین، بنگاههای اقتصادی و بزرگ کشور هستیم زیرا هزینه در آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین