کد خبر: ۲۱۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
وزارت دفاع روسیه تصمیم دارد در چهارچوب گشت زنی‌ها در منطقه مرزی سوریه و ترکیه طبق توافق سوچی، بالگردهایش را به شکل روزانه بر فراز شمال سوریه به پرواز درآورد.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، یکی از خلبانان نیروهای هوافضای روسیه به خبرنگاران گفت: ما این ماموریت ویژه را با گشت زنی‌های هوایی در استان‌های شمال سوریه انجام دادیم و از این پس نیز روزانه در تمامی محورها پروازهایی صورت می‌گیرد و بالگردهای ما در ارتفاع بین 50 و 60 متری از زمین پرواز می‌کنند.

وی افزود: بالگردهای ما را نیروهای پلیس نظامی روسیه همراهی می‌کنند و مسئولیت آن‌ها تاکین امنیت مناطق گشت زنی است.

عصر پنج شنبه رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور اولین گشت زنی هوایی در شمال شرقی سورهی را انجام داد و بالگردهای روسی در مسیر فرودگاه کویرس تا عین عیسی، رقه، بحیره الاسد را گشت زنی کردند.

پلیس نظامی روسیه پیتر با نیروهای گارد مرزی ترکیه گشت زنی‌های مشترکی در شمال سوریه در تاریخ یکم تا پنجم نوامبر جاری انجام دادند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین