کد خبر: ۲۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
زمان بازگشت سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران مشخص شد.
ناطقان: در روزهای گذشته شایعاتی از سوی رسانه‌های بلژیکی مطرح شد که مارک ویلموتس به دلیل مشکلاتی که با فدراسیون فوتبال ایران در خصوص عدم دریافت مطالباتش داشته، از مدیران فدراسیون خواسته تا قراردادش را فسخ کنند، اما حالا طبق پیگیری‌های خبرنگار ، مشخص شد که مشکلات بین طرفین برطرف شده و سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان روز یکشنبه وارد ایران خواهد شد تا تمرینات تیم ملی را مجدداً زیرنظر بگیرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان خود را آماده برگزاری چهارمین دیدارش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌کند که دیداری حساس مقابل عراق خواهد بود. شاگردان ویلموتس که در سه بازی قبلی خود در گروه C مقابل تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج به پیروزی رسیده و مقابل بحرین هم تن به شکست داده‌اند، در تاریخ ۲۳ آبان به دیدار عراق، صدرنشین گروه می‌روند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین