کد خبر: ۲۱۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
نخست وزیر عراق در سخنانی پس از جلسه بررسی بودجه سال ۲۰۲۰ عراق به اصلاحات جدی و بهبود شرایط و ایجاد فرصت‌های شغلی متعهد شد.
ناطقان: به نقل از المیادین، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق روز پنجشنبه پس از جلسه بررسی بودجه سال آتی میلادی گفت: ۹۸۹ پروژه به ارزش ۱۷ میلیارد دلار نیمه کاره مانده و دولت در صدد انجام اصلاحات جدی برای بهبود اوضاع اقتصادی است.

وی گفت که برای ارائه برنامه بودجه‌ای مطلوب به پارلمان در سریع‌ترین فرصت ممکن تلاش خواهد کرد و گفت که بودجه‌های قبلی منطق درستی درباره صرف هزینه‌ها نداشتند.

وی گفت که در لایحه بودجه جدید تلاش خواهد شد اصلاحات جدی صورت گرفته و شرایط بهبود یافته و فرصت های شغلی افزایش یابد.

وی همچنین راهکارهایی را برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر از طریق ارائه پروژه‌های خدماتی، اقدام برای اصلاحات جدی در حل مشکلات اقتصادی و درآمدزایی بیشتر که به بهبود و تقویت اقتصاد بینجامد و همچنین افزایش منابع درآمدی در بخش‌های غیرنفطی ارائه کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین