کد خبر: ۲۱۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
جورج بوش پسر اظهار کرد، آمریکا هم‌اکنون در "دورانی بی‌ثبات" به سر می‌برد.
ناطقان: جورج واکر بوش، هفتاد و سومین رییس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با دانا پرینو، سخنگوی سابق دولتش اظهار کرد: من نسبت به آینده خوش‌بینم زیرا دموکراسی خود را ترمیم می‌کند. اکنون کشور ما دورانی بی‌ثبات را تجربه می‌کند اما این اولین بار نیست که دورانی بی‌ثبات داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بوش این اظهارات را در پاسخ به سوالی درباره میراث پدرش که در زمان فروپاشی دیوار برلین رییس جمهور آمریکا بوده، بیان کرد.

بوش پسر افزود، با اینکه رویه آمریکا ممکن است روزی در مسیر درست قرار گیرد، احتمال دارد در دوران زندگی خود آن روز را نبیند.

رییس جمهور سابق آمریکا در این خصوص گفت: من (در این دنیا) نخواهم بود تا شاهد شکوفایی و موفقیت نوه‌های خود باشم اما مطمئنم جهانی که وارد آن خواهند شد، بی‌نظیر و پر از انواع امکان‌ها خواهد بود.

بوش اما در این گفتگو که در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری 100 کیلومتری به سود کهنه‌سربازان ارتش آمریکا صورت گرفت، به طور مستقیم از سیاست‌های فعلی دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی آمریکا انتقاد نکرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین