کد خبر: ۲۱۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر لیگ تعطیل نمی شد این تیم می توانست به پیروزی‌هایش ادامه دهد.
ناطقان: عبدالعلی چنگیز در مورد اتفاقی که پس از پیروزی برابر صنعت نفت برای استقلال افتاد گفت: سرمربی ایتالیایی آبی پوشان به خوبی از بازیکنانش شناخت پیدا کرده و حالا به ترکیب ایده آلش تقریبا دست پیدا کرده شاید او مجبور باشد به خاطر مصدومیت یا محرومیت جابجایی هایی کوچکی داشته باشد اما به ترکیب اصلی دست پیدا کرده و توانسته در دو بازی ۹ گل به ثمر برساند که این در طول سال های گذشته یک رکورد بسیار خوب بوده است.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تعطیلی لیگ تا حدودی به ضرر استقلال تمام شد، آنها روی نوار برد بودند و مطمئنا می توانستند دیدارهای بعدی خود را هم با موفقیت به پایان برسانند.

وی در خصوص صحبت های استراماچونی که گفته بود با این شرایط دیگر در استقلال نمی ماند گفت: از یک مربی حرفه های انتظاری بیش از این نمی رود او حالا استقلال را به روزهای خوب رسانده هواداران از او راضی هستند و بازی دلچسبی را به گفته همه کارشناسان از استقلال می بینیم بنابراین مدیران استقلال هم باید شرایط این مربی خارجی را درک کنند. او از مربیان  داخلی نیست که با پادرمیانی و ریش سفیدی بتوان از او مهلت خواست یا اصلا پول او را نداد او به ایران آمده تا کار کند و در قبالش پول دریافت کند. بنابراین باید هر چه زودتر تا اتفاق بدی رخ نداده مطالبات این سرمربی را پرداخت کنیم تا آرامش به تیم بازگردد.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: حالا که استقلال این روزها به آرامش رسیده، ۷ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و شادی را برای هواداران استقلال آورده بنابراین باید مدیران استقلال هم حرکتی از خود نشان داده مشکلات را هر چه زودتر برطرف کنند تا با شروع دوباره لیگ همین استقلال طوفانی را در دیدارهای بعدی شاهد باشیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تعطیلی ، لیگ ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین