کد خبر: ۲۱۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
رییس سازمان مدیریت بحران کشور:
اسماعیل نجار گفت: در زمینه اسکان موقت، امکان دیگری جز تامین چادر در مناطق زلزله زده نداریم و تهیه کانکس ماجرای دیگری دارد که با مشکلات عدیده آن موافق نیستیم.
ناطقان: اسماعیل نجار در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه تامین خانه استیجاری برای اسکان موقت زلزله زدگان یکی از راه‌های جایگزین و پیشنهادی به جای اسکان در کانکس است.


وی خاطرنشان کرد: طبق تجربه و بر اساس اطلاعات بنیاد مسکن، این هزینه بدون نیاز به اجاره نامه و به کسانی که خانه‌شان به طور کامل تخریب شده و امکان استفاده نباشد، پرداخت می‌شود.

وی گفت: کمک به نوسازی و بازسازی خانه‌ها نیز در دو بخش تعمیر و نوسازی انجام شده و اعتبار و تسهیلات و کمک‌های بلاعوضی و در این خصوص باید اختصاص پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: تلاش می‌کنیم تا تعدادی سیمان نیز از طریق بنیاد مستضعفان تامین شود.

نجار با انتقاد از متمرکز شدن تمامی امکانات در روستای ورنکش بیان کرد: خوشبختانه آواربرداری‌ها در این روستا شروع شده است، اما با توجه به اینکه این روستا فوتی نیز داشته است، بخش زیادی از امکانات در این روستا متمرکز شده است.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین