کد خبر: ۲۱۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
رئیس جمهور در بدو ورود به یزد گفت: طرح‌هایی در این سفر اجرایی و به مردم اعلام می شود و غیر از سخنرانی در جمع مردم و شورای اداری دو طرح مهم در اردکان افتتاح خواهد شد.
ناطقان: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور در فرودگاه شهید صدوقی یزد در مورد اهداف سفر خود به این استان،گفت: بسیار خوشحالم که در این ایام بسیار مبارک به محضر مردم عزیز، فداکار و مومن یزد رسیدیم و امروز میهمان مردم عزیز این استان هستیم.


وی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بررسی طرح هایی که در سفر قبلی انجام شده بود مقدار پیشرفت این طرح ها و تکمیل این طرح ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. طرح‌هایی که در این سفر انجام می شود به مردم اعلام می شود و غیر از سخنرانی در جمع مردم و شورای اداری دو طرح مهم در اردکان افتتاح خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: امیدواریم سفر ماه برکت برای مردم عزیز و باعث شکوفایی برای مردم یزد باشد.

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی کاروان دولت تدبیر و امید به استان‌های کشور، لحظاتی قبل وارد یزد شد و در فرودگاه شهید آیت الله صدوقی ، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.
منبع: مشرق
برچسب ها: روحانی ، سفر ، یزد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین