کد خبر: ۲۱۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
عضو شورای شهر تهران گفت: اجرای دقیق دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد توسط شهرداری ضرورت دارد و حناچی باید انتشار اطلاعات و گزارش اجرای این موضوع را در سامانه شفافیت قرار دهد.
ناطقان: مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یک صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر در تذکری به شهردار تهران گفت: یکی از شیوه‌های تامین مالی پروژه‌ها، بازپرداخت دیون و استفاده از منابع غیرنقد و به کار بستن آن در مصارف است. بر همین اساس 15 آبان سال پیش اعضای شورای شهر دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد را به عنوان سند ملاک عمل شهرداری تهران تصویب کردند.


وی گفت: متاسفانه این دستورالعمل در اجرا با آنچه شورا به تصویب رساند متفاوت است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: علی‌رغم گذشت یک سال از تصویب این مصوبه نه تنها شورا گزارش عملکرد را در موعد مقرر دریافت نکرده، بلکه شواهد نیز حکایت از عدم اجرای دقیق بندها دارد.

فراهانی تصریح کرد: به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی مصوب شورا درباره لزوم اجرای دقیق دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد، انتشار اطلاعات و گزارش اجرای آن در سامانه شفافیت تذکر می‌دهم.

وی ادامه داد:‌ حناچی شهردار تهران باید به موقع در این زمینه اهتمام داشته باشد و هرچه سریع‌تر گزارشی در دسترس شهروندان در زمینه نظارت بر فعالیت کارگزاران غیرنقد شهرداری تهران فراهم کند.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین