کد خبر: ۲۱۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۷ شرور در محله نبرد، خبرداد و گفت: این متهمان ضمن درگیری با شهروندان، شیشه‌های قهوه خانه‌ای را تخریب کرده بودند.
ناطقان: سرهنگ "جهانشاه تیموری" گفت: ساعت 21:00 هفدهم آبان ماه طی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی، خبری مبنی بر اینکه هفت جوان با تخریب شیشه های قهوه خانه ای و درگیری با سایر شهروندان در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی هستند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کلانتری 132 نبرد به نشانی اعلامی اعزام شدند.


وی بیان داشت: گشت انتظامی کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و ضمن تایید صحت خبر، مشاهده کردند که 3 تن از این افراد شرور وارد قهوه خانه ای شدند و با جدا کردن دستگاه ضبط تصاویر، آن را به پشت بامی پرتاب و از محل گریختند و به دنبال آنها 4 شرور دیگر نیز متواری شدند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیات تعقیب و گریز، هر سه متهم فراری، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: در پایش های اطلاعاتی مخفیگاه 4 متهم دیگر نیز شناسایی و با دستور قضائی روز گذشته هر 4 شرور نیز در مخفیگاهشان در عملیات های مستقل و مجزا دستگیر شدند.


تیموری در خصوص اظهارات متهمان گفت: متهمان در تحقیقات اولیه بیان داشتند: تولد 15 سالکی یکی از دوستانمان بود که برای قدرتنمایی و خوشگذرانی به خیابان مراجعه کردیم و شروع به عربده کشی کردیم که در همین هنگانم چرخ موتورسواری به پای یکی از ما برخورد و بدین ترتیب درگیری آغاز شد.


کلانتر محله نبرد ابراز داشت: افراد شرور پیش تر نیز با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند که با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین