کد خبر: ۲۱۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 119 قرار گرفته و هوای پایتخت آلوده است.
ناطقان: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 119 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 111 قرار داشت وهوای پایتخت آلوده بود.

تنهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک،‌177 روز هوای سالم، 33 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای افراد داشته است و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل تهران 13 روز هوای پاک، 195 روز هوای سالم و 28 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

تداوم آلودگی هوا طی روزهای اخیر منجر به تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا شد و بسیاری از کارشناسان معتقدند اجرای طرح جدید ترافیکی سبب بیشتر شدن آلودگی هوا و ترافیک در پایتخت شده است. البته مدیران شهری این موضوع را رد کرده و تنها علت موضوع را وارونگی دما می‌دانند.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در برخی ساعات امروز شاخص کیفیت هوا بیشتر خواهد شد و هوا در برخی مناطق تهران آلوده‌تر می‌شود. بنابراین افراد به ویژه سالمندان، کودکان و بیماران باید از تردد در هوای باز خودداری کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین