کد خبر: ۲۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
فرمانده کل ناجا گفت: امنیت مردم در کشور خط قرمز ناجا است و با برخورد قاطعانه ای که داشتیم جرائم خشن کاهش یافته است.
ناطقان: سرتیپ حسین اشتری صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: امروز ما در نیروی انتظامی بیش از ۱۸ هزار نفر شهید داریم که ۵ هزار نفر از آن ها در مسائل داخلی و بعد از دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده ایم.

وی ادامه داد: ناجا به صورت کامل و شبانه روز چه در مرزبانی و چه در شهر ها و روستاها در حال  آماده باش هستند و از تولد تا مرگ با مردم همراه هستیم.  

 اشتری بیان کرد: در استان هرمزگان جرائم کاهش یافته است و علت آن همدلی اعضای شورای تامین در استان بوده است و همبستگی روحانیت شیعه و اهل سنت نیز از دیگر علت های این موفقیت است.

 فرمانده ناجا بیان کرد: با توان انقلابی و مومنانه و روحیه جهادی با امکانات محدود کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است که باید قدر بدانیم و امنیت ما بسیار در حد عالی و خوب است.

وی عنوان کرد: این امنیت به راحتی به دست نیامده و شهدای بسیاری تقدیم شده است و هوشیاری مردم نیز از علت ها بوده است چنانچه نیروی انتظامی یک سازمان خدمت گذار است و در سال بیش از ۳۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می دهد.

اشتری افزود: در ایام اربعین حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ایرانی از مرز های ما تردد کردند و حدود ۳۰۰ هزار نفر اتباع خارجی که در یک مدت زمان خاص به آن ها خدمات دادیم و در یک ۲۴ ساعت ۶۰۰ هزار نفر تردد داشتیم که در دنیا بی سابقه است اما با لطف و عنایت خداوند و اهتمام همکاران به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم.  

 فرمانده ناجا تاکید کرد: ۷۵ درصد زائرین افزایش داشتند و ۲۵ درصد تردد خودروها به مرز افزایش پیدا کرد در اربعین امسال و بیش از ۲ میلیون گذرنامه صادر شد و افتخاری برای ما است که فرمانده معظم کل قوا از کار ما اعلام رضایت کردند.

وی بیان کرد: در سیل اول سال و زلزله آذربایجان شرقی ناجا جزو اولین دستگاه‌هایی بود که در مناطق حضور پیدا کرده و خدمت رسانی کردند.

اشتری ابراز داشت: در برخورد با جرایم خشن اقبال خوبی داشتیم و با شدت و قاطعیت برخورد داشتیم و این جرایم کاهش پیدا کرده است و خط قرمز ما امنیت مردم است و به هیچ عنوان از امنیت مردم کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده ناجا ابراز داشت: هرمزگان یک استان خوب ، امن است و هرمزگان جزو استان های خیلی خوب در سطح کشور است البته موضوع قاچاق به دلیل نوع سرزمین است و اقدامات خوبی صورت گرفته است و ما به دنبال برخورد با دانه درشت‌ها هستیم که خیلی‌هایشان ساکن این استان و حتی کشور نیستند.

وی خاطرنشان کرد: توانمندی‌های نیروی انتظامی بسیار افزایش یافته است و کارها در سیر خودش انجام می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین