کد خبر: ۲۱۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
باشگاه استقلال به همراه سه تیم دیگر فوتبال ایران از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم شد.
ناطقان: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

 *با توجه به شکایت محمد حق شناس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت رضا مغانلو از باشگاه  استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت حمید نعمتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته شامل مابقی مبلغ قرارداد و پاداش صعود به لیگ برتر با کسر ۳ درصد حق عضویت و پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

* بر اساس رای صادر شده در پرونده شکایت امین طوفانزاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان و مبلغ ۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت رحمان احمدی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت ۳ میلیارد بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمد نصرتی از باشگاه تراکتورسازی ، کمیته وضعیت شکایت مطروحه را با توجه به مصالحه و سازش طرفین مردود اعلام کرد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی  در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین