کد خبر: ۲۱۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از 530 تن مواد مخدر از ابتدای سال خبر داد.
ناطقان: سردار محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه طرح ظفر 2 در جمع خبرنگاران در مقر پلس تهران اظهار داشت: در طول سال جاری کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 530 تن بود که 72 درصد این کشفیات را با کار اطلاعاتی کشف و ضبط کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در استان‌های شرقی و حاشیه شرق کشور بوده به طوری که در هفته گذشته 6 تن مواد مخدر با تلاش ماموران هنگ مرکزی سراوان و دو و نیم به واسطه تلاش ماموران هنگ مرزی میرجاوه در نقطه صفر مرزی کشف و ضبط شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای که در پلیس صورت گرفته اقدامات در جداره مرز تقویت شده و ماموران مرزبانی نیز در شناسایی و کشف و ضبط مواد مخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر کمک می‌کنند.

سردار زاهدیان، تلاش مبارزه با پلیس پایتخت را ستودنی ارزیابی و اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با جدیت و تلاش مضاعفی در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام کرده و با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرجع قضایی در دستگیری‌ها و کشفیات جهش فوق‌العاده بزرگی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پاکسازی محیط پیرامونی مدارس ، پارک‌ها و محل تجمع جوانان و نوجوانان در حال انجام و توسعه است.

سردار زاهدیان به افرادی که در امر قاچاق فعالیت می‌کنند اخطار داد که پلیس اقداماتش را با تمرکز بیشتری به شبکه‌ها معطوف کرده و دستگیری و برخورد را در دستور کار دارد لذا این افراد قبل از اینکه دستگیر شوند فعالیت مجرمانه خود را رها کرده و به زندگی عادی برگردند.

وی در خصوص کمک دیگر کشورها در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: ما در مراجع بین‌المللی پیگیری‌های لازم را داشته و داریم و همواره عنوان کرده‌ایم که توان ما در حد محدودی است و با توجه به اینکه میزان تولید در افغانستان افزایش یافته و به بیش از 10 هزار تن رسیده امکانات پلیس کافی و متناسب نیست و شاید نتوانیم برخورد لازم را داشته باشیم؛ بنابراین در پیگیری‌های خود اعلام کرده‌ایم که اگر از اقدام ایران در جلوگیری از ورود مواد حمایت نشود بعدها مواد را گرم گرم از جیب جوانان اروپایی درخواهند آورد واین ضربه به خود آنهاست.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین