کد خبر: ۲۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
نهدام یک باند بزرگ مواد مخدر در پایتخت/ ورود مواد مخدر تراریخته رئیس پلیس پایتخت با اعلام متلاشی شدن یک باند مواد مخدر در تهران بزرگ از ورود مواد مخدر تراریخته گل به کشور خبر داد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در مرحله دوم طرح ظفر (طرح دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر) اظهار کرد: در دومین مرحله از طرح ظفر یک باند بزرگ موادمخدر با شگردهای پیچیده و خاص منهدم شدند، بالغ بر یک‌تن و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر درقالب سنگ گرانیت از استان فارس به تهران منتقل می‌کردند.

 وی افزود: پس از یک ماه کار اطلاعاتی در دومین مرحله از طرح ظفر ۲۰۰ حکم را به اجرا گذاشتیم و به ۲۰۰ مخفیگاه وارد شدیم و ۲۷۰ نفر از خرده فروشان حرفه‌ای موادمخدر دستگیر شدند.

رحیمی ادامه داد: مجموعا بالغ بر ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از این ۲۷۰ نفر کشف شد و ۹۰۰ معتاد جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بعد از اجرای طرح در نقاط آلوده شهر تهران خرده فروشان به خانه‌هایی در نقاط دیگر تهران روی آوردند اما ما دست از سر اینها بر نمی‌داریم.

وی گفت: ۱۱ دستگاه خودرو توقیف و ۵۰۰ کیلو قرص متادون و ۱۵۵ فقره انواع و اقسام آلات و ادوات توزیع موادمخدر در دومین مرحله طرح ظفر کشف شده است.

سردار رحیمی بیان کرد: یک گلخانه که بذرهایش را از اروپا به ایران قاچاق آورده‌اند هم کشف شد، مواد گلی که در این گلخانه بود تراریخته شده بود و آثار سومصرف بدتر نسبت با مواد مخدر سابق دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین