کد خبر: ۲۱۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
مدیر کل اقتصادی استانداری تهران درباره تامین میوه شب یلدا توضیحاتی داد.
ناطقان:علیرضا قاسمی مدیر کل اقتصادی استانداری تهران صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه استانداری تمام تلاش خود را برای تثبیت و کاهش قیمت‌ها دنبال می‌کند، گفت: در مورد عرضه مواد پروتئینی وضعیت میدان بهمن را ساماندهی کردیم و ۴۰ غرفه آن را از دست واسطه‌ها و دلال‌ها آزاد کردیم و به تولیدکننده‌ها دادیم.

مدیر کل اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه از این ۴۰ غرفه ۱۶ مورد را به تولیدکنندگان عمده مرغ دادیم، اظهار کرد: ۲۴ مورد هم به کشتارگاه‌ها داده شد که ۱۲ مورد سهم استان تهران و ۱۲ مورد هم سهم استان‌های دیگر شد تا با این اقدام از دلال بازی و افزایش قیمت جلوگیری شود.

او با بیان اینکه یک مرکز جدیدی هم توسط تعاونی روستایی ساماندهی می‌شود اظهار کرد: این مرکز به صورت مستقیم محصولات خود را تولید می‌کند و بدون واسطه به دست مصرف کننده می‌رساند.

قاسمی با بیان اینکه قیمت رب از نظر ما بالاست، گفت: در این مورد هم قرار شد سازمان حمایت نسبت به قیمت‌ها بازنگری کند.

مدیر کل اقتصادی استانداری تهران در ادامه به موضوع میوه شب عید پرداخت و گفت: ۳ هزار تن سیب دماوند و ۴ هزار تن پرتقال تامسون هم به زودی تهیه می‌شود و تا زمان مقرر در سردخانه نگهداری می‌شود.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه چه فکری برای تنظیم بازار محصولات شب یلدا از قبیل آجیل و مرکبات کرده‌اید، گفت: انشاءالله در جلسه تنظیم بازار بعدی از تعاونی‌ها و اتحادیه آجیل فروشان و میوه و تره بار دعوت می‌کنیم تا نقطه نظرات خود را ارائه دهند که در آن زمان از افزایش قیمت جلوگیری شود.

قاسمی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا تا شب یلدا زمان کافی دارید گفت: فکر می‌کنم ۴۰ روز زمان کمی برای این کار نباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین