کد خبر: ۲۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
ثبت نام متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و قم از امروز ۲۱ آبان در سامانه ثبت نام tem.mrud.ir آغاز شد.
ناطقان: ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم از امروز ۲۱ آبان آغاز شد.

بر اساس اعلام قبلی در مرحله دوم ثبت نام در هفته آتی استانهای کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام خواهند کرد و پس از آن نیز ثبت نام در استانهای یزد، چهارمحال و بختیاری و همدان انجام می‌شود. پیشتر ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن در کرمان انجام شده بود.

هم اکنون و در آغاز ثبت نام در چهار استان نامبرده شده ۷۰۰۰ نفر فعال هستند و ۲۰۰۰ نفر در مرحله ثبت نام قرار دارند.

برنامه اقدام ملی مسکن برای احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور طی امسال و سال آتی است که در این برنامه ۲۰۰ هزارواحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافتهای فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث خواهد شد.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن نیز در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام‌شدگان برنامه اقدام ملی مسکن با اشاره به اینکه در دو ساعت ابتدای ثبت‌نام این طرح در دو شهر قم و کهک در استان قم آمار ثبت نام به حد نصاب رسیده است گفت:تاکنون در استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان ۴۰۸۵ نفر، خراسان‌جنوبی ۲۰۵۹ نفر، خراسان‌شمالی ۶۰۹ نفر و قم ۴۳۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اینکه ثبت نام در دو شهر قم و کهک به حد نصاب رسیده است، گفت: در مجموع در استان‌های قم ۵ شهر، در سیستان و بلوچستان ۱۸ شهر، در خراسان‌جنوبی ۲۳ شهر و در خراسان‌شمالی نیز ۵ شهر در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.
منبع: فارس
برچسب ها: ثبت نام ، طرح ملی ، مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین