کد خبر: ۲۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
بانک ملی ایران با رویکرد توانبخشی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه، پنج هزار و 842 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی در نیمه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رونق بازار خود اشتغالی و مشاغل خانگی و همچنین کسب و کارهای داخلی از مهم ترین رویکردهای این بانک در تخصیص تسهیلات مربوط به اشتغال است و از این رو در شش ماه ابتدای سال جاری تعداد سه هزار و 757 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر دو هزار و 85 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر دو هزار و 751 فقره به ارزش 681 میلیارد و 90 میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر 836 فقره به ارزش 202 میلیارد و 270 میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 25 میلیارد و 940 میلیون ریال از این تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) و هشت میلیارد و 730 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.طی این مدت 49 میلیارد و 940 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

پرداخت یک هزار و 827 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 203 میلیارد و 164 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.بانک ملی ایران در سال 97 نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال 41 هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 24 هزار و 927 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تخصیص داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین