کد خبر: ۲۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
"رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه به همراه همسرش و چند تن از وزرای خود دیروز در قالب یک سفر کاری و بنا به دعوت همتای آمریکایی خود، وارد شهر "واشنگتن دی‌سی " پایتخت ایالات متحده آمریکا شد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان در قالب یک سفر کاری کوتاه و به منظور دیدار و گفتگو با دونالد ترامپ عازم واشنگتن شده است.

او قرار است روز چهارشنبه (امروز) با حضور در کاخ سفید با ترامپ دیدار کند.

این سفر در شرایطی انجام شده که تنش‌ها در روابط دوجانبه واشنگتن – آنکارا بر سر عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه و بحث خریدهای نظامی ترکیه از روسیه، طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته تشدید شده است.

گروهی از شهروندان ترکیه‌ای ساکن "واشنگتن دی‌سی" دیروز به محض ورود اردوغان و هیات همراه به هتل" ویلارد" در پایتخت ایالات متحده آمریکا، با تجمع در مقابل این هتل از اردوغان استقبال کرده و شعارهایی در حمایت از او سردادند.

 اردوغان و همسرش نیز از پشت پنجره سوییت اقامت‌شان در هتل به حاضران دست تکان دادند.

لحظه ورود اردوغان به فرودگاه
برچسب ها: اردوغان ، آمریکا ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین