کد خبر: ۲۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
وزیر کشور:
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت که نباید استانداران و فرمانداران را که مجریان اصلی انتخابات هستند محکوم کنیم او همچنین تأکید کرد: «قبلا هم گفته‌ام که اگر لازم باشد در شب انتخابات هم این کار را انجام می‌دهم».
ناطقان: عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پی هشدار روز گذشته آیت‌الله جنتی درباره جابه‌جایی برخی از استانداران و فرمانداران سراسر کشور در آستانه انتخابات، گفت: «تعدادی از استانداران بازنشسته شده‌اند و بایستی این افراد جابجا می‌شدند».

او در پاسخ به صحبت‌های دبیر شورای نگهبان درباره مهندسی انتخابات، ادامه داد: «این روالی طبیعی است، اگر جابه‌جایی استانداران و فرمانداران برای بهتر برگزار شدن انتخابات باشد انجام می دهیم».

وزیر کشور گفته که نباید استانداران و فرمانداران را که مجریان اصلی انتخابات هستند محکوم کنیم.

او همچنین تأکید کرد: «قبلا هم گفته‌ام که اگر لازم باشد در شب انتخابات هم این کار را انجام می‌دهم».

آیت‌الله جنتی دیروز در همایش هیئت‌های نظارت سراسر کشور، گفت: «متأسفانه از مدت‌ها قبل تغییر گسترده استانداران و فرمانداران را شاهد هستیم و این احتمالاً برای این است که خط آن‌ها را پیگیری کنند و خیلی از این افراد جناحی هستند».


آیت‌الله جنتی یادآور شد: «در دوره قبل انتخابات، تخلفاتی از برخی استانداران و فرمانداران وجود داشت که آن‌ها را دادگاهی کردند، در این دوره از انتخابات باید مراقبت کرد تا چنین اتفاقاتی تکرار نشود که اگر خدایی نکرده تخلف و جرمی صورت بپذیرد، باید با آن برخورد جدی شود».

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: «دخالت در انتخابات از طرف مجریان، جرم است و ناظران شورای نگهبان در صورت مشاهده با این موارد و مصادیق، باید به‌صورت مستند گزارش خود را تحویل ما بدهند تا آن‌ها را جهت رسیدگی و صدور حکم به دستگاه قضا ارجاع بدهیم».
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین