کد خبر: ۲۱۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت‌نام طرح ملی اقدام مسکن در استان تهران در اولویت سوم قرار دارد گفت: فراخوان ثبت نام آن تا آذرماه اعلام می‌شود.
ناطقان: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه 22 آبان) درباره طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران گفت: اراضی دولتی که قابلیت برنامه‌ریزی برای آغاز طرح ملی اقدام مسکن داشتند را در این طرح مد نظر قرار دادیم.

 وی افزود: تقریبا 50 درصد بافت تهران بازسازی و نوسازی شده و بقیه آن باقی مانده است که البته این موضوع هم در دستور کار قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ از ظرفیت شهرهای جدید هم در قالب طرح جدید اقدام ملی مسکن استفاده کرده و پروژه‌های آن مناطق نیز شروع شده است.

اسلامی افزود: چون باید مقدمات اجرای طرح اقدام مسکن در استان تهران به صورت کامل فراهم شود و همه اراضی شناسایی شده و تکمیل شود ثبت‌نام این طرح ملی را در اولویت سوم قرار دادیم و بر همین اساس فراخوان ثبت نام آن را اعلام خواهیم کرد.

وی گفت:‌ ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن در استان تهران حداکثر تا پایان آذر است ؛ هر چند که باید طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام ثبت‌نام‌ها در قالب این طرح تا پایان آذر ماه صورت گیرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین