کد خبر: ۲۱۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
رئیس دفتر رئیس‌جمهور:
محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره برخی از سخنان جنجالی حسن روحانی به خبرنگاران، گفت: «رئیس‌جمهور چیزی نگفتند که برخی‌ها اینگونه برآشفته شدند»این فضایی که مخالفان راه انداختند، هیچ مبنایی ندارد و باید در این شرایط همه باهم با فساد مبارزه کنیم.
ناطقان: محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره برخی از سخنان جنجالی حسن روحانی به خبرنگاران، گفت: «رئیس‌جمهور چیزی نگفتند که برخی‌ها اینگونه برآشفته شدند».

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها چرا این موضوع ربط می‌دهند به موضوع دو قطبی یا انتخابات یا برادر رئیس‌جمهور، افزود: «این فضایی که مخالفان راه انداختند، هیچ مبنایی ندارد و باید در این شرایط همه باهم با فساد مبارزه کنیم».

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به این موضوع تأکید کرد که هر دستگاهی که با فساد مبارزه کند مورد نظر دولت و با استقبال رئیس‌جمهور همراه می‌شود، اضافه کرد: «باید در این شرایط همه با هم با فساد مبارزه کنیم».

حسن روحانی در جمع مردم یزد در میدان امیرچخماق با تأکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، اظهار کرد: «دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد، باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی‌شناسد و همه مردم و جناح‌ها خواستار مبارزه با فساد به‌صورت شفاف هستند».

او گفت: «اینکه هنوز بعد از گذشت چند سال برای ما روشن نیست آقایی که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون [دلار] پول مردم را خورد و او را دستگیر کرده و حتی حکم اعدام هم برایش صادر شد و اکنون در زندان است، الآن، این پول کجاست و چه کسانی مسئول هستند و چرا آن‌هایی که در این زمینه نقش داشتند، برای مردم توضیح داده نمی‌شود».

البته پورمختار، عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های دیروز رئیس‌جمهور درباره فساد، گفت: «چرا وزارت امور خارجه دولت روحانی برای بازگشت اموال بابک زنجانی به قوه‌قضائیه کمک نکرد؛ پس این موضوع نشان می‌دهد حرف‌های ضد فساد روحانی انتخاباتی است».

احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود ارتشاء در پرونده کرسنت زنگنه دوباره وزیر نفت شد، گفت: «روحانی اگر می‌خواهد متخلفان معرفی شوند، بگوید در پرونده کرسنت و استات اویل چه کسانی نقش داشتند و چرا در این دولت سمت گرفتند؟».

آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه بر لزوم رسیدگی عادلانه به پرونده‌های فساد تأکید کرد و گفت: «امروز هر آنچه موضوع و پرونده فساد در ذهن مردم شکل گرفته باید منصفانه رسیدگی و امیدی که در دل مردم ایجاد شده باید حفظ شود».
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین